Photography and Knits by Elise Sophie

norwegian flowers, books in a stack on the bedside table, cups of tea, films with lots of swearing, pincushions shaped as mushrooms, cats with big hearts, friends with many names and flavours, music with a lot of dimensions, knitting needles that mysteriously disappear, and yarn. lots of yarn.

onsdag 18. mars 2009

Oppdragelse og t-skjorter

Okei, her er tankene: Har du noen gang opplevd å se på en film, eller opplevd det i virkeligheten, at noen oppfører seg helt...sinnsykt, rett og slett, og er skikkelig uhøflige, når de absolutt ikke burde være det? Jeg opplever det stadig vekk, på skolen, såklart. Det skjedde igjen i dag, hele klassen var på besøk hos en bedrift, og det var strengt program hele dagen. Vi sitter å hører på foredrag nummer 2, og så begynner det: Noen av de i klassen begynner å snakke, høylytt og sjenerende faktisk, om jeg får si det slik, og litt lenger borte i salen er det faktisk noen som sover, åpenlyst! Foredragholderen, som by the way hadde kjørt i to timer for å holde foredrag for en gjeng trøttinger, avbrøt seg selv og sa: Jeg orker ikke holde noe foredrag for dere om dere bare vil sove og snakke i munnen på meg, det er ikke noen vits. Og jeg skjønner det helt! Ble flau!! Vet ikke med dere, men det er noe av det verste jeg vet.


For eksempel på typiske ungdomsfilmer, a la American Pie og lignende. Når de gjør noe teit, blir jeg så flau! Noen ganger klarer jeg ikke se på en gang, må gå vekk, eller finne på en unnskyldning for å gå derfra om jeg ser den sammen med noen. Latterlig, jeg vet, men sånn er det bare.


Men fra det ene til det andre: Jeg har surfet litt frem og tilbake og landet på denne siden med massevis av kule t-skjorter. Jeg har funnet mine favoritter, her er en av dem:

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thoughts by others

The least strained and most natural ways of the soul are the most beautiful; the best occupations are the least forced.
- Michel de Montaigne.

What's on my bedsidetable right now:

Shelfari: Book reviews on your book blog

Copyright Notice

All the pictures on this blog are © Elise Albrektsen, unless otherwise noted, and should not be used without my permission. Send questions, thoughts and other messages to elise_albrektsen (at) hotmail (dot) com.
Happy reading!

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP